Piss match!!!

Matchen gick åt helvete, jag tror inte vi har spelat så dåligt någonsin mot ett skit lag. ingenting funka inte för någon tycker jag. Jag va inte ens en gnutta bra och några minuter in i matchen fick jag en klubba på näsan och in i helvete va ont det gjorde så nu sitter jag här sur och näsan känns som att den är lika stor och röd som rudolfs röda mule!!! som tur är syns det inget men jävlar va det känns!! Men har man två riktiga innebandy träningar utav sex på två veckor kan det inte mer än sluta på det här viset. 

Men nu glömmer vi det, om några minuter kommer andreas hem från sin match (också den gick mindre bra) då ska vi äta lite röror och kyckling sen hopp in i ducshen och fixa sig snabbt som attan, sen blir det party och drinkar ala Andreas hela kvällen, jippi!! och brolle ska bjuda på en hel del hoppas jag. så nu lättar jag från bänken och fixar mig och skriver lite senare och kanske till och med lägger in en bild på hur jag ser ut, vem vet?! ; )


Värdparet för ikväll!



Go kväll så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0