Så va sjukstugan tillbaka igen

Japp Thyra är sjuk igen, hon har öroninflammation och har blivit sjukskriven frå dagis fram till onsdag nästa vecka. Så jag blir hemma resten av veckan förutom onsdag, då är andreas hemma för jag måste gå på en lektion, typiskt men vill inte missa den. Och utöver det så känner jag mig jätte hängig och snuvig och har ont i alla fall halva kroppen, jag hoppas innerligt att jag inte åker på samma sak det har jag inte tid med, ska ha vfu nästa vecka också och den missar jag lite av men det fixar sig hoppas jag :) Nu ligger Andreas och Thyra i sovrummet och han försöker få henne att sova, det är väldigt tyst nu så jag undrar om inte båda två sover skulle inte förvåna mig. Men ska väl ta och kolla till han för vi skulle äta mackor och dricka te och titta på håkan! : )


Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0