Sjukstuga och kvällsmys

Halloj!! Thyra är fortfarande sjuk, idag gick tempen upp till hela 40,3 grader så ni kan ju tänka er hur dåligt hon mådde nu på kvällen, som en helt annan människa läskigt!  Nu sover hon så sött men jag måste ställa klockan var tredje timme och ge henne ipren enligt vårdguiden så att hon inte får feberkramper, läskiga saker det där.

Idag har jag vart på en lektion i skolan ganska så skönt, men vaknade sex av att thyra hade sovit klart och då hade jag en timme kvar tills jag skulle upp egentligen, så jag halvsov i en timme fram och tillbaka. Men det vara bara att fylla upp krafterna med en latte när jag kom till skolan. Andreas har vart hemma med skrutten idag han böt pass och jobbar kväll nu, så det känndes bra kan verkligen inte missa en dag i skolan då måste jag ta igen och när ska jag ha tid med det.
Men imorse hade Thyra bara 37,7 i feber så då trodde vi båda att det var lungt men icke sa nicke febern gick upp igen och kraftit den här gången.

Efter skolan gick jag och Thyra upp till min lillebror linus som också ligger i 40 graders feber, vi gav han lite hembakad äppelkaka och det uppskattades :) Johanna är här nu och vi har ätit på sibylla och köpt nötter och ska kolla på greys anatomi nu, och det börjar nu så jag måste springa. 



Lite bilder på hur min fröken kan se ut även om hon är sjuk, bilder från igår.




Raggsockor och mössa, så har hon hunnit med att riva ut i klädstället allt hon äger.




Sötnos!!



Sov gott allesammans!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0