Skoj på bingon!!

Nu har jag precis kommit hem från bingon som vi måste stå vid tre fredagar per termin, jag, isa och matilda. Vi hade jätte kul, jag och isa började prata om och minnas tillbaka till när vi var i göteborg med laget på cup tillsammans med herrlaget i maj.
Vi hade så jävla roligt, fast saken är den att jag och isa är jävligt bra på att tjaffsa, då hon har kort stubin och jag blir arg på henne för att hon är så arg a det är svårt att förklara, två starka viljor. Det första vi gör innan vi ens har kommit in i vår hyrbil är att börja bråka, för jag la in väskan utan att tänka att den skulle ligga i en viss vinkel med mera.
Sen senare när vi var på väg, vi hade väl kommit utanför parkeringen då börjar dom hacka på mig för att jag har picknick med mig, jag har alltid det när man ska åka långt, det är ett måste! Men isen och isa var som två nervvrak haha. och så höll det på typ i fyra dagar, med en paj växellåda och sånt. Och carro bjöd på sig själv också och höll på att putta ner mig för en jävligt hög trappa, hon var full och det får inte glömmas att isen och carro dela kille haha, carro värmde upp han med lite små snack och isen tog över och fick det roliga.
 Hela laget fick en varsin shot ja eller alla utom carro för hon tog fyra och det ingen visste var att det var ren  vodka smakade skit men gick ner och för carro gick de verkligen ner 4 gånger om haha det satte sina spår. Isa tjurade sista dan för att jag, carro och isen ville stanna kvar och kolla när herrarna vann guld, så surpuppan åkte hem med en annan bil och vi fick älskade andreas med oss i bilen i stället mycket mysigare än en hettsig terrier haha. Jag gjorde inget fel, jag var ett prakt exempel alltid trevlig aldrig sur och alltid rolig ; ) haha.
Det låter kanske inte så roligt men vi hade roligt jävlar va roligt vi hade och jag älskar att jag och isa kan vara så ärliga mot varandra och bråka och tjura och ändå vara bästa vänner 5 minuter senare. Hon är underbar helt enkelt min isa!! Jag vill åka dit igen fast den gången vill jag slå spiders och ha en fungerande växellåda :)

Nu ska jag gå och lägga mig hos andreas och senare ta en dusch tror jag. Imorgon är det viktig match i världens ände önska mig lycka till!!

Dagen i bilder:



Thyra sminkar sig med mitt puder





Bamse kram från Thyra




Trollungen





Thyra har valt kläder själv och då blir det så här :)


Sov gott !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0