Skolan hela dagen!

Hej hej, kanske ska börja att berätta om går dagen. Det var ju fars dag så jag och Thyra överraskade Andreas med frukost på sängen och en liten present med ett kort, Johann åt också frukost med oss. vi väckte väl honom vid tio sen låg vi där tills typ tolv, det va jätte mysigt och vi tolv somnade jag och då gick dom ut tror jag. Jag vaknade igen vid två, min brorsa kom över en stund och åt lite middag, och sen gav det av till hallen för att titta på Andreas match som han inte spelade, den va väldigt spännande och jag trodde verkligen att jag skulle få se lite slagsmål, men icke.

Inatt sov vi lika med 2 timmar tror jag, Thyra har hostat hela natten coh alla tre var helt slut i morse, Andreas stannade hemme med Thyra för jag hade hel dag och missar jag lektioner får jag ta igen en annan dag och det orkar jag inte. imorgon är jag ledig så då får hon vara hemma med mig. Imorse va det bara hosta men hon har haft feber och vart alldeles slö hela dagen. Stackars liten, så det va nog tur att hon inte gick till dagis.

Men vad händer när jag kommer hem då? jo Min älskling har köpt röda rosor till mig, jag blev alldeles varm i hjärtat :) det va mysigt, jag älskar honom så!!
Nu ska jag egentligen plugga lite, en väldigt liten grej som ska in idag så jag ska väl ta och göra det. sen e det Färjan och naturgodis som gäller, ikväll är det tydligen raggarskola på båten, kanske Håkan ska ta några tips, Håkan! Håkan! Håååååkan! hahaha




                            Ha det så länge!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0