Slut på sjukstuga hoppas jag!

God morgon! vi har vart vakna sen sju, jag vill ha sovmorgon!!! Thyra är frisk men jag va en liten gnutta orolig igår kväll att det skulle bli min tur, mådde så jävla dåligt under träningen och efter var det ännu värre. Men sicken tur, jag var inte sjuk när jag vaknade i morse så det blir match på lördag och partaj också :)

På lördag ska jag, isa, och brolle få spela tillsammas igen det ska bli så jävla roligt!!! det gick jätte bra på träningen så jag hopps det ser lika bra ut på lördag, kul ska det bli i alla fall.

Nu sitter thyra i mitt knä med hörlurar och lyssnar på pippi musik på youtube, haha så sött och om hon tröttnar blir hon jätte arg och då är det bara att byta. Thyra älskar verkligen pippi långstrump, vi har fått massor av leksakstidningar på posten och i dom finns det massor av pippi leksaker och hon kan på allvar sitta och kolla i dom tidningarna bara, inga andra leksaker eller lekar bara sitta och titta i dom och ropa efter pippi om hon råkar byta blad, en jäkla leksakskatalog! så nu vet jag vad hon ska få i julklapp inte fasen blir det leksaker utan kataloger med leksaker i, mycket billigare haha.

Idag blir det pensionärs bingo också, så jag och Thyra måste baka en kaka blir nog en med äpplen i, tanterna har ju blivit så kräsna så man måste verkligen göra ett bra jobb.







Jag och Thyra myser med en bok




Thyra för en sekund sen.

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Sa sot hon e!

2008-11-14 @ 19:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0