Snart dax för ikea

Nu har jag precis kommit hem från  dagis med Thyra, jag hämtade henne väldigt tidigt men hon fick en mjukstart sen ska jag åka och träffa Julia i jakan vid kl 2 så jag tänkte att det va bättre om hon sov middag hemma. Så nu sover hon och snart ska vi iväg och handla present till carro som fyller år på fredag. På fredag är det alltså lite partaj/ inflyttningsfest hon har nämligen flyttat också, så allt på samma gång. Vi vet inte vad vi ska köpa men ska försöka hitta något på outlet.  Och jag ska äta korv på ikea jag måste ha korv från ikea finns inget som slår det haha.

Thyra är så himla söt, när vi var på väg hem från dagis hittade hon en peng, en krona och hon började säga att hon skulle "höpa ass" köpa glass : ) i söndags hittade hon pengar i Ewas handväska och då sa hon att hon skulle gå och köpa, första gången jag hört henne säga det så nu när hon hitta en peng skulle hon "höpa ass" min söta lilla tjej börjar bli så stor snart pratar hon flytande och sminkar sig och kommer hem med hemska killar, men killarna behöver inte jag oror mig för, Andreas har lovat att vara hård haha. Jag älskar henne så mycket!!! Men nu ska jag gå till soffan och ta det lungt innan det bär av till jakan.



Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0