Snön faller men stannar inte kvar !

Utanför vårt fönster faller det snö från himmlen och jag blir alldeles varm i kroppen, men den stannar inte kvar det blir bara vattenpölar på marken : ( jag börjar längta tills julafton och nyårsafton, tills man kan gå ut och åka pulka och bygga snögubbar! jag älskar vintern det är min årstid, handla julklappar dricka varm choklad baka lussebullar och pepparkakor dricka julmust och äta julskinka jag bara älskar vintern!! vi skulle egentligen ha firat nyår i åre men det fattades två personer så då blev det inget, jag och Andreas var så sugna på att få åka snowborde och Thyra skulle få se mycket mycket snö men så blev det inte lite tråkigt men då får vi leta efter snön här istället. Och min födelsedag är ju i december också 19 för att vara exakt, då blir man kärring och fyller 22 : ) Mamma och bosse ville låna Thyra och åka upp till tomten över den helgen så jag och Andreas ska fixa något, vi har match dagen efter men middag med vänner ska nog gå och fixa på min födelsedag. jag vill ha mycket snö nu!!!! kom vintern kom!!

Igår va vi på inflyttningsfest och den vart lyckad förutom att jag var sjukt trött och det syns på alla bilder mina ögon är halvt öppna på varenda bild, har ju inte sovit så mycket nu när thyra va sjuk så tröttheten kom över mig som en överraskning precis när vi skulle åka och några drinkar på det hjälpte ju inte. Vi hade kul i alla fall men åkte hem tidigt, vi var hemma vid 1 så det var skönt och både jag och andreas decka i sängen. och på alla korten ser det ut som att det bara var typ 6 personer på festen men det av fler  jag lovar, men vi 6 hade vår lilla grupp, diskuterade matchen och va arga ett tag sen helt plötsligt började vi prata om skolor och lärare och min utbildning och jävlar vilket drag det blev då, alla vart en gnutta upprörda kändes som vi satt i ett debatt program haha. Många toa besök och hettsiga samtal men ack så roligt vi hade det. Äntligen fick jag ha en riktig fest med brolle och isa inte en dag för sent och Carro du saknades, om jag inte minns fel fick du ett mms på oss? jo jag tror du fick det. kul va det och här är lite bilder:

             

                                            

                               
 
                                                             


                                          


                  


                        






                                                  

                                         

                       


                                                    
                                       


                             

                            

                                  

så där det vart en del bilder, och mina ögon var inte på hugget men det bjuder jag på.


Tack för mig så länge!

Kommentarer
Postat av: mr A

jävlar vilka fina bilder . .



kul den där när du o isa togs högt uppefrån :D pluttisar.



tobbe , vad säger man ? : ? : ? inget .



älskar dej

2008-11-16 @ 13:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0