Tänker tillbaka....

Thyra drog fram min studentmössa och gick med på huvudet i morse, jag började läsa det som stog i hatten och började lite smått längta tillbaka till den tiden på gymnasiet. Det var helt underbart och problemfritt, Vi spelade innebandy och gick i mjukisar och partajade lite, fast egentligen tycker jag bara om det sista året på min linje, det va då jag, tosse, sandra och micke va konstant. Det var så roligt!! Nått jag inte glömmer är att Tosse och micke höll sitt förhållande hemligt för oss väldigt länge , hur nu jag och sandra kunde vara så dumma och inte fatta haha. Jag gick innebandy inriktning så vi hade innebandy två dagar i veckan och sista året var vi äldst och bäst haha, allt var så slappt och roligt. Vi startade också vårt företag Tosse UF haha så mobbat företag, men vi hade ekonomi så det vara bara att hitta på något roligt och det är nått ingen av oss kommer glömma tror jag!
Och det va sista halvåret på gymnasiet som jag började få kontakt med Andreas, ett helt år inanna vi blev tillsammans helt sjukt att vi vänta så länge, men nu är det bra :) Jag vill tillbaka till gymnasiet om så bara för en dag, tillbaka till mina kompisar :) Jag umgås fortfaranda med Sandra,  tosse träffar man sällan men vi träffas och micke har börjat spela i bele nu så han möter andreas två gånger och då hinner jag prata med honom också.

Men jag är så nöjd med hur mitt liv är nu med Thyra och Andreas jag kunde inte vara lyckligare, men ibland längtar man tillbaka så är det bara, kan jag inte få ta studenten en gång till bara, baran en! Blir lika avundsjuk varje sommar när massa studenter åker runt på flak, och i sommar är det min lillebrors tur :)


Så här står det i min mössa:

Du är bäst det vet du, ses i malmö / Sandra
Pulkan, hildis,sanny kärt barn har många namn / tosse <3
Sanna ta det lungt med spriten / jocke ( och han skrev nog till sig själv egentligen)
Pssst se upp! hon e grejen värsta grymma tjejen. stabilt!! /Andreas .A (fyndigt haha)
Älskar dina "stora" boobs / Bothen ( haha han är en klass försig, det ända han någonsin tänker på)
Full, Snygg, Full, Snygg ;) / micke ( vet inte riktigt vad han menar haha)
Söta Sanna, du har en potensial att bli något, glöm aldrig det / martin ( alltid lika djup)
Lilla lilla sanna, du är skönast och jag gillar dig jättemycket, lycka till / nicklas

det är väl lite av det, haha visar det vem jag är, hmm alla var en aning fulla så man får ta det för va det är, fylle snack. jag tror att jag skrev i Sandras och Tosses annars så unvek jag nog det, är så dålig på att skriva något fyndigt om vissa personer som man kanske inte lärde känna så bra så jag gömde mig haha sån e jag!






Studenten!







Tosse UF




Så här såg jag ut för fyra år sen, jävlar va länge sen det va!!

Nu ska jag ladda för match! och senare blir det fest!
Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: blonda muppen på bilderna

trodde inte man va 14 när man tog studenten?ser ut så iaf

2008-11-15 @ 20:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0