Trötter

God dag, idag fick jag gå upp halv sju med Thyra, det var knappt så jag vet vad jag gjorde den första timmen så trött var jag och är fortfarande. jag lämnade Thyra på dagis vid nio och gick till ica och köpte bröd och tre winerbröd för Johanna skulle ha dykt upp idag. Sen gick jag hem och skulle plugga men jag la mig bredvid andreas och somna som en liten bebis.

När jag vakna såg jag att johanna hade skickat ett mess, hon mådde inge bra och hade inte sovit så bra i natt så jag somnade om och vaknade halv ett. När jag vaknade åt jag upp alla tre winerbröden själv, äckligt men jag var tvungen att tröst äta nu när johanna dissade mig haha. näe men jag hoppas du mår bättre snart så vi kanske kan ses i helgen om jag inte fortfarande mår dåligt av dom där jävla winerbröden, andreas jobbar så jag är fortfarande singel :)

Nu har andreas precis åkt till jobbet så nu har jag två timmar ensamtid inna jag ska iväg på utvecklingssamtal med Thyra, men inan han åkte hann han med att hjälpa mig med middagen så nu slipper jag tänka på den, det är bara att värma.

Jag måste bara berätta om min sjuka träningsvärk jag har i magen efter tisdagens fys. på en skala hur otränad var jag måste jag bara fråga mig själv. För vi gjorde 3 gånger tio sittups det är ju nada men jag kan inte röra mig!!!! vet inte hur träningen ska gå ikväll för en fel rörelse och magen slår till, hemskt!! jag hoppas verkligen inte att jag är den enda det blir ju pinsamt, men jag sa till emilie innan att mina muskler är så klena att jag inte kan skratta ens och tydligen hade jag rätt, fy fan alltså!


men nu ska jag äta en sen lunch, väldigt sen ser jag, så ha det gött!

Kommentarer
Postat av: emilie

haha!! va rolig du e..

2008-11-06 @ 18:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0