Vackert väder och då ska man plugga!

Det är så underbart fint väder ute. Jag och Thyra har vart ute en stund idag redan, lekt lite i lekparken och gått runt i bro lite. Thyra gick mot simmhallen hon ville se när dom badade och hela vägen dit sa hon " thyra bada" , "mamma pappa bada" hela vägen dit lät det ungefär så. Hon älskar verkligen att bada så jag försökte förklara så bra jag kunde att vi får gå dit när hon blir lite bättre, det får räcka med badkaret så länge men hon verkade förstå för hon blev inte arg, annars när hon inte får som hon vill då kan hon bli väldigt arg men det var ganska så kallt ute idag så hon va nog bara glad att få gå hem. När vi kom hem gjorde vi pannkakor så det har vi ätit till lunch med grädde och sylt riktigt gott och Thyra gillade det. Nu har hon somnat så jag ska kunna plugga medans hon sover så nu är det snabba bud som gäller kl 5 ska det vara inskickat.




                             






                                    





Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0