Vilken dag!

jag har precis kommit hem från träningen och har vart vaken sen 06:20 idag,( märktes på träningen) det är ett under att jag fortfarande är vaken. Det har vart blåsigt och massor av slask och idag har jag vart på arla reklamens bondgård med min praktik klass, och jag hade som vandligt fel skor och fel kläder. Mina svarta stövlar som jag alltid har och vinter jackan, ett rätt, men alla andra lärare hade termosar och vinterkängor och där trippar jag runt med handväska och snygga svarta stövlar pinsamt men hade helt glömt bort och jag vill inte ens veta vad bonden som guidade oss runt där trodde om mig. Men men det va roligt i alla fall, vi har sett kor och får och tuppar inget konstigt men nu vet jag hur det går till när man gör ekologisk mjölk och det är ju inte fel, dessutom tror jag att killen som guidade oss är en av dom som är med i reklamen. Vi åkte en beställd buss från jakan, en sån där fin buss. Fyra tjejer i klassen brukar bli åksjuka så dom fick sitta längst fram med en av lärarna och en varsin påse. På vägen dit gick det bra då var det bara en som kräktes lite men på vägen hem då jäklar small det till, samma tjej som på dit vägen men den här gången skulle jag hjälpa till och alla som känner mig vet att jag har värdens fobi för spyor, men jag klara det galant, dock har jag fortfarande lukten kvar i näsan och magen är lite så där, man kan säga att jag och den andra tjejen som hjälpte henne hade det lite svårt att få ner lunchen. Men sånt är livet utöver det har det vart en bra dag, alla tjejer i klassen stod och krama mig och ville ha mig vid deras bord vid lunchen och ville ha hjälp av mig med arbetet, så jag är ganska så nöjd jag ser verkligen fram emot att åka dit imorgon kul.
Imorgon fyller caroline högberg år då blir det lite vin och mys jag längtar så, och på lördag åker Thyra med mamma och bosse till kumla över dagen så jag vet inte vad jag och Andreas ska hitta på då, men det blir nog inte så svårt att lista ut SOVA! haha näe men då ska vi göra något roligt tror jag som vi inte gör annars.


Men nu ska jag försöka lägga mig snart ska upp 06:20 imorgon igen hur ska det gå?

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0