Det har vart en underbar dag!

Halloj!
Pensionärs bingon gick väll så där igår, tanterna var inte på hugget igår va gälde fikabröd och mackor, jag som hade stått och slitit med mina underbara kakor haha, vi fick slänga en del men men så kan det gå. Det vart fest igår i alla fall hos nattis och det var jätte roligt, lite vin och underbara vänner det kan inte bli bätttre. jag och nattis hamnade direkt vid sing star mickarna och gud så juvligt vi sjöng, även bruno tog sig en sväng om med micken det va riktigt roligt, vi var väl hemma vid 1 både jag och andreas va sjukt trötta så vi gick hem och myste lite istället :) Thyra kom hem kl 10 i morse, hon fick sova hos mormor igår, vad gör hon då för första gången, jo hon kissar på pottan, min stora tjej har kissat på pottan men kunde hon inte ha gjort det hemma så man kunde vart med. hon är så duktig! Så idag har vi vart ute och lekt i lekparken och i skogen med Thyra, det är så mysigt när vi är ute alla tre, hon springer runt i löven, äter sand,plaskar i vatten det är underbart!
Nu på kvällen har min lillebror linus och hans tjej vart här på middag, stackarna fick sitta och titta på High school musical 2 med mig, den va bara där när jag slog på tv helt underbart, det är jag och alla 13 åringar som älskar den filmenoch Thyra som står och dansar så fort dom börjar sjunga haha, jag har i alla fall fått med mig andreas på att gå och se high school musical 3 med mig på fredag så han tycker om den lite i smyg, för han var inte så svår att övertala vill jag säga.  näe nu ska jag gå tillsoffan och mysa med andreas.

Lite bilder från gårdagens bravader


                                    


                                  


                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0