En toppen dag!

Hej hej, idag har det vart den roligaste dagen på länge! Junibacken var jätte kul och Thyra vart helt vild. Allt är ju i hennes storlek och pippi huset va en favorit. jag älskar deras sagotåg, nu vill jag se alla Astrid Lindgrens filmer igen, det va så länge sen, Thyra satt som ett ljus i tåget, nått jag inte hade förvänta mig men hon var jätte intresserad, så det va så kul och mysigt så. ni ska få se lite bilder :)

Sen har vi vart förbi andreas mamma ett tag, andreas skulle hämta lite kläder som robin rensat ut. Cizzi  kom och lämnade wilma strax efter att vi kom så dom fick leka lite, dom är så söta båda två, ska hålla varandra i handen hela tiden :) vi följde  med carina till willys och handla lite onödiga saker som vanligt. men nu är vi hemma i alla fall med våra onödiga saker, alla tre är helt slut.

ikväll är det träningen igen för både mig och andreas. men nu  ska jag gå till min älskade familj.

Lite bilder från Junibacken


                  


                    

                 


                


                 

                                                  

                                                                  Ha de!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Sanna!

Vad söta ni är!

Hoppas allt är bra!

kram Malin

2008-10-30 @ 17:56:38
URL: http://mauo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0