Ensam är bäst!

Thyra sover och Andreas jobbar, jag är helt själv just nu egentligen hatar jag att vara själv men jag är så sjukt trött så jag orkar inte ha någon här idag. Thyra har vart  lite kinkig idag och gråtit för minsta lilla jag misstänker att någon slags sjukdom är på väg vore ju inte så ovanligt. Thyra har ärvt mitt imunförsvar hon är nästan alltid sjuk och jag med, men nu har vi klarat oss ett tag så det är väl dax igen då. fast även om hon har vart lite kinkig har hon kramats och myst massor, när hon är som hon har vart idag brukar det inte bli så mycket över för kramar och så, när hon är arg då är hon arg så är det bara, men hon är mysig på sitt lilla egna sätt även om hon är kinkig. vi har vart ute i lekparken idag och lekt lite och hon har hjälp mig med middan och badat med skum eller hum som Thyra säger. och jag har fota henne massor, efter varje kort jag tar på henne säger hon "titta thyra" då måste jag visa hur hon blev på kortet och då sitter hon och skrattar åt sig själv, hon e  bara för söt, hon har lärt sig det av mig varje kort jag är med på så säger jag också "titta sanna" och så skrattar jag åt mig själv när jag ser hur dum jag så ut hahah..

Jag saknar andreas och vill att han kommer hem nu, men det är några timmar tillsdess  så jag hyrde en film som jag tänkte kolla på och så har jag tänkt äta lite choklad och vindruvor och dricka cola med citron i, Nämen vanu,  nu kom andreas genom dörren, han sluta visst lite tidigare va glad jag blir :) stryk rubriken, ensam är inte bäst, go kväll med er!



Lite bilder från idag....

                         



                            





                  



   


 Slutligen mitt lördags mys + pojkvän

                                      
    

Kommentarer
Postat av: # 87 tarander

ni e för grymma=)



älskar er

2008-10-25 @ 22:34:04
Postat av: Madde F

Hej gumman, kikade in på din blogg. Kul att du skriver och berättar. Ni är för söta! Thyra är verkligen ett charmtroll och det lyser bus i blicken. Massa kramar till hela familjen !

2008-10-26 @ 00:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0