Fortfarande trött, fortfarande sjuk!

jag fick läkartid till Thyra för att kolla hennes mage, kl 11,20 skulle hon vart där, så vi var i tid kl tio över. Halv ett kom vi in till läkaren, jag var så nära att boka om tiden för thra sov praktiskt taget i min famn, och släppte jag ner henne på marken ja då gick hon och blunda och vingla runt, hon var så himmla trött min lilla prinsessa. och hon är livrädd för läkare då vi har vart där med henne rätt så mycket. men i alla fall nu har hon fått ta massa prover så vi får väl se vad som händer. jag kan bli så förbannad på vårdcentralen bara, det gör mig ingenting att jag får sitta och vänta men om man ger en 1,5 åring en tid mitt i lunchen så kan man ju hålla det.

jag mår fortfarande inge bra, jag är så sjukt trött så jag orkar inte göra annat än ligga i soffan, det är tur att man har  en förstående pojkvänn som lagar mat och låter mig koppla av jag behöver det verkligen just nu. jag hoppas att jag blir piggare imorgon så jag orkar gå till  skolan för min start har ju inte blivit den bästa nu.

jag är så himmla trött :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0