God Morgon!!!

jobbigt  det här med att ställa om klockan, men som tur är så va det inte min tur att gå upp med thyra den här morgonen, för i hennes tid vaknade hon sju men enligt klockan va den bara sex haha. snart ska lilla familjen ner till simhallen och leka i vattnet.
klockan tolv harjag samling då är det  dags för match igen och jag är taggad till tusen, men det är lite omformationer i kedjorna och det är så svårt att spela med nya hela tiden, men jag, isa och linea ska göra ett jävlabra jobb vill jag lova!!! jag är så jävla nervös, måste vinna över robin alltså måste jag göra mål, i alla fall ett. fast jag kan ju assa också det ger poäng det med :)

det där med simhallen sprack lite nu, thyra är jätte dålig i magen så jag tror inte att vi vågar chansa, trist men vad händer om en olycka sker i poolen, tömmer dom hela då? nej gud det blir för pinsamt vi får leka i badkaret istället.

jag ska gå och mysa lite med Thyra nu, men skriver väl hur det gick i matchen lite senare, önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: KEN

klart du gör mål..

De gör du alltid när inte jag ser :(



ÄLSKAR DEJ <3 <3 <3

2008-10-26 @ 13:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0