God morgon!

Nu sitter jag i biblioteket på skolan, min lektion börjar kl 10 så jag fick sovmorgon idag, egentligen va det planerat att vakna tidigare, lovade Andreas att jag skulle ta Thyra den här morgonen så han skulle få sova lite längre men Thyra vaknade halv 8 så jag hade en nedrans tur vill jag säga.

för er som inte vet det så går jag på Lärarhögskolan i stockholm eller de heter ju stockholms universitet nu egentligen men skit samma, det ligger i alla fall i stan vid Thorildsplan, så dit sitter jag och åker varje morgon från bro. det är rätt så långt när man måste matcha med tåg och grejer för att hinna i tid till allt. men nu är jag här i alla fall och snart börjar seminariet och det betyder att det blir jävla massa lyssna idag, så nu blir det två timmar svenska sen förhoppningsvis hem till lekparken med Thyra och Andreas, usch jag längtar redan hem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0