God Morgon

Inatt har det inte vart så mycet sömn känns det som, Thyra kräktes lite nästan precis när vi kom till sängen, men som tur är så är hon pigg och det va nog ingen fara. Hennes mage är lite konstig ibland så vi ska försöka kolla det hos någon barnläkare beroende på hur hennes prover ser ut från vårdcentralen.
Hon har haft lite strul med magen ända sedan hon va bebis så det vore skönt att få  veta om det är något.


Andreas berätta att Thyra hade snackat som fan innan hon skulle sova igår, att hon hade hoppat i pippis säng, matat lilla gubben med motötter och sen berätta hon om mamma, pappa tåg och att vi åkte fort, hon är helt underbar och det va kul att hon hade så roligt. Vi köpte ett  pippi pussel och en pippi docka som hon inte släpper en sekund.


jaha idag så  är det full rulle, vi ska en snabbis till ikea idag och köpa nya gardiner till vardagsrummet och kanske lite blommor, jag älskar blommor. Mickis och emil ska med också, funderar på  om man ska äta lunch där kanske det är ju så gott, nu är största problemet hur jag ska få dom att vakna i tid, kan bli ett STORT problem,  vi kanske får åka själva helt enkelt.
Ikväll är vi bjudna hem till Sandra och Tobbe, det ska bli jätte mysigt med middag och allt. Äntligen ska vi få se hur deras nya lägenhet ser ut ska bli jätte kul. Då måste jag komma ihåg att ta med lite leksaker till Thyra så hon har något att leka med,  får inte glömma.


Nu ska jag och Thyra ta ett bad med skum :) sen ska andreas vakna, sen bär det av. Nähe Thyra vill inte bada hon vill se på pippi, så det är bara att byta dvd från tweenies till pippi, så det blir  jag och skumet, så kan det gå.

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Putte

Fan vad jobbigt, det där med magen..

lycka till på ikea, haha hälsa björnen ante ifrån mig och lilla thyra :D

2008-10-31 @ 11:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0