Halloj!!!

Jag är helt slut idag, har vart i skolan och haft en fysik lektion där vi jobbade med magnetism, det  var sisådär men det är en ny sak som jag kan nu och antagligen ska lärar ut till minna blivande elever när jag är klar om typ 2,5 år och då har jag väl redan glömmt bort det men men.

Igår va det en heldag i sporthallen,  först hade andreas match, den var riktigt spännande. Dom låg under med typ äsch jag kommer inte ihåg men det var en del i alla fall. så vi gick ut och värmde upp eftersom att min match börja direkt efter. När vi kom in igen så stod det 6-8 helt plötsligt och det var riktigt spännande jag stog och heja och skrek som en liten tjej som tur var det ingen som hörde mig, det sluatde med att dom spela oavgjort 8-8 och andreas var grym.
Vi vann med 5-0 den var inte lika spännande men jag gjorde mål, så nu har jag gjort 2 ,mål på 2 matcher har aldrig hänt förut någonsin i min innebany "karriär" haha. men det är tur för mig eftersom att jag har slagit vad med robin, andreas bror och varit as kaxig dessutom om att jag helt klart kommer vinna över honom, vet inte riktigt hur jag tänkte där men han har i alla fall 9 poäng och jag har bara två men säsongen är ung än är det inte över. Efter det så var det bara hem och lägga Thyra, när hon somnat fick jag och andreas kvalitets tid framför tv med en påse smaklösa chips, andra gången på en vecka, irriterande när man är sugen på något och öppnar påsen och det bara är lättsaltat, jävla skit påse.

Tillbaka till idag då, hämtade thyra på dagis halv 3, vi tog en sväng in på ica och köpte massa frukt,yoghurt och bröd och sånt. efter det gick vi hem och åt klementiner och tro det eller ej vi tittade på PIPPI! eftersom att det är vad min söta lilla dotter vill se på. Hon ropar på sin pappa hela tiden men han jobbar sent idag och är inte hemma förns 11, saknar honom så emil och mickis är här vi ska äta godis och kolla på färjan.
Men nu ska jag och leka med min dotter som springer runt och ropar mamma!

Hare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0