Härlig dag...

jag känner att jag inte alls är bra på att uppdatera men jag har ju inte tid riktigt heller, men igår i alla fall hade jag och Andreas en mysig dag i jakan, vi lämnade Thyra på dagis kl 9 sen drog vi till jakan för att handla lite fina kläder till Thyra för hon skulle fotograferas idag, vi hitta ett par jätte fina byxor och en hello kitty tröja, efter det satte vi oss på tastys och tog varsin riktig god macka och pratade en del, man glömmer lätt bort hur kul och mysigt man har med varandra när man får barn det är ju så mycket annat som blir viktigare då. Efter det åkte vi hem och vila en stund, kl två åkte Andreas och jobba och jag gick till dagis för föräldrarfika, det var jätte mysigt och det sluta med att en hel del barn satt och lekte med mig och Thyra sprang runt och brydde sig inte direkt om att jag var där. Men fasen vad jag vill börja jobba nu, jag vill börja jobba med barnen,det var så himmla länge sen. Men det är BARA 2.5 år kvar, känns som en evighet!

Nu har jag precis kommit hem från skolan och andreas gick till jobbet när jag kom hem, så himmla jobbit att gå om varandra. Johanna kommer snart med magen i vädret så här ska klämmas och kännas, och va gäller den där fotograferinge Thyra skulle ha idag, ja den gick åt helvete. Thyra var livrädd för kameran och var varken med på gruppfotot eller singel korten, stackars liten. Men nästa år hoppas jag hon klarar det bätter haha.

näe vet ni vad nu ska jag kolla lite på min hem tenta och ta emot Johanna så ha det bra så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0