Hemma igen...

Nu har jag precis kommit hem från träningen, det va lika roligt och jobbigt som vanligt. när jag kom hem sov Thyra vilken service. så nu är det dags för mig att börja plugga igen och jag hoppas verkligen att jag blir klar innan Andreas kommer hem för då vill jag inte sitta här och såsa. jag vill bara att det ska bli fredag, imorgon har jag min sista lektion på kursen jag går nu och då är det redovisning av en grupp grej vi gjort, hade verkligen hellra vart hemma med Thyra och Andreas i stället. Thyra ska vara hemma från dagis imorgon, hon är jätte dålig i magen och har vart det i flera veckor men idag har hon bajsat ner en fröken, min lilla skitunge stackars hennes fröken. så imorgon får hon umgås med sin far ett tag medans jag är i skolan det kan dom behöva. efter skolan har jag tänkt att jag ska hem och hämta Thyra och hinna till jakan en snabbis för jag ska äta middag med isa imorgon och vill känna mig lite fin, Andreas kommer när han slutat och tar en öl sen ska han få en liten surprise kan jag lova, därför måste jag hinna till jakan. näe nu måste jag fortsätta plugga jag skriver lite till när jag är klar om jag blir det.

ha det gött!

                                              
                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0