Hemma igen...

Nu är jag hemma igen, slutkörd men ack  så bra det känns. Andreas står och gör en kopp te åt mig ska bli gott det.
Träningen gick som den gick, det var fys blandat med innebandy och det känns som det blir lite halvdant, svårt att veta vad man ska fokusera på, men men imorgon är det ny träning och nya tag. som ni kanske förstår är vi en riktig innebandy familj, jag tränar tisdag,onsdag och torsdag. Andreas tränar tisdag och torsdag, dom dagarna är det fort hem och fort ut som gäller. Thyra har sin egna innebandyklubba och vet att man ska slå bollen med klubban sen att det inte alltid blir rätt det är en sak men vi försöker verkligen, dansa mitt på plan för publiken verkar vara ett större intresse men det får gå det med :) det har hon fått från mig skulle jag tro. Nu ska jag dricka te och mysa med Andreas.

God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0