Hemma igen!

Ja då har man kommit hem från träningen, satt sig i soffan och vräker i sig godis, det är så gott.
träningen gick bra och eftersom andreas lagt ut min blogg adress på facebook så har halva mitt lag läst den. så idag va det jag som var skämtet i  laget haha eller idag jag är nog det varje träningen, Cizzi min kära svägerska och vän tror att jag ska skriva om minsta liten grej som händer på träningarna, så här kommer det....jag gick och rapade vitlök hela träningen, krockade med renee, cizzi drev med mig hela träningen fast det är inge ovanligt, så nu lägger jag ner den här jävla bloggen!!! nej då den blir kvar vem ska dom annars driva med om inte med mig, det är tur att man har humor och att man är lika duktig på att driva tillbaka, jag bjuder på den :) och sen kom andreas ner också, vi brukar alltid springa om varandra hemme eftersom att våra träningar är direkt efter varandra, men idag va mickis barnvakt i sylta en halvtimme, så det känndes nästan som när vi precis hade träffats, mysigt.

just nu sitter mickis med avfärgning i håret så det är jätte fult, men förhoppningsvis blir det finare haha för snart ska jag färga och slinga det. imorgon ska jag till skolan en snabbis och på kvällen är det inflyttnings fest i nattis nya lya, det ska bli så kul! men först ska jag ock isa sitta i fiket på pansionärs bingo i finnsta matsalen jätte kul verkligen, men va gör man inte för att få åka på cup med laget i maj, så jag hoppas att allt jag har bakat idag går hem! hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0