Jag älskar ikea.....

Det har gått jätte bra i skolan och på ikea idag, vi hittade nya gardiner, svarta fick det bli. Två nya kuddar och filtar  också  dom svarta och lite annat krafs. Det är samma sak varje  gång man är på  ikea, man säger att man bara ska köpa en sak men det slutar alltid med tusen andra saker. Men jag ska inte  klaga  vi är nöjda med  dagens köp båda två och nu har vi hållt på och pillat ett tag, men fint är det och man får bara  inte glömma deras super goda korv, jag skulle kunna äta  den varje dag, mumms!!  Så nu är hela lägenheten städat och fixad, Thyra tittar på Tweenies, jag kan inte vara nöjdare.

Vid sex bär det av till Sandra och tobbe på  middag, så ska väl börja fundera  på vad man ska ha på sig, jag har kommit så långt som att bestämma  mig för klänning men vilken är ett frågetecken. Jag skulle egentligen kunna åka i mjukisar dom skulle inte bry sig men man kommer inte ut så  ofta längre så det gäller att piffa upp sig när man får chansen haha. det är  störtsa anledningen till att det oftast bara är jag som uppklädd till tänderna  när jag är ute med mina kompisar, jag menar inte att dom inte är fina, så klart att dom är, jag har  dom finste vännerna i världen ; )  bara det att jag drar det alltid till gränsen till för mycket, jag vet helt enkelt inte hur man gör längre och vad som faktiskt är nog. haha sorgligt! men i alla fall det ska bli riktigt mysigt,  jag vill att klockan ska bli sex.


Thyra har mammas matchtröja :) 



Vi är bäst!



Så här ser vårat vardagsrum ut nu




Ha de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0