Klar!!!

jag är KLAR!!!! det är underbart skönt! så inväntar jag bara  mitt IG så jag får göra om allt haha näe men så illa får det ju bara inte gå. men jag vågar inte skicka in det än vill nog att andreas ska läsa det en gång, fast att han inte har någon aning om hur det ska se ut eller vara så känns det alltid  tryggt när han säger att det ser skit bra ut haha :)

så nu ser jag fram emot morgon dagen, det känns lite tråkigt att Thyra ska sova hos sin mormor den här helgen igen, men hon har det så bra där och jag och andreas är värda att vila upp oss och umgås en kväll, egentligen skulle vi gått på High schol musical 3 (andreas hade fixat t-shirt och allt) imorgon men planerna ändrardes då han fick jobbet i måndags och jobbar till elva men han trivs som fisken i  vattnet.
och jag har gjort min första kurs på 1,5 år men lyckan är inte lång på måndag hoppar jag på min inrikting igen och då jävlar blir det mycket sitta framför datan vill jag lova. Men det måste firas endå, så imorgon isa blir det god mat och efterrätt, mycke viktigt moment med efterrätten där. näe men nu ska jag nog titta på menyn där vi ska äta imorgon, Isa sa att det finns mycket gott, jag kan inte vänta det kommer bli så mysigt.

jag såg till min stora förvåning att jag hade många som läst min blogg idag, så trevligt så!

Sov så gott alla för det ska jag göra! :)

nu kom min babe hem också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0