Kursen är klar!

Nu har jag kommit hem från skolan och haft min redovisning, den gick jättebra är en aning förvånad för jag brukar alltid darra som ett löv och glömma hälften av allt jag skulle ha sagt, men idag gick det super inge nervös eller så. dessutom har jag hunnit med en sväng på stan för att försöka hitta  något tills ikväll men hittade inget så jag gled in på systemet och köpte en  flaska rött till andreas och en flaska vitt till mig, det är ju i alla fall något.
Men jag är lite bekymmrad över vad som ska vara på min kropp ikväll när jag typ inte har ett enda vettigt plagg i min garderob för tillfället hmmm.... vad ska jag hitta på, annars går jag naken och hoppas på att isa inte skäms allt för mycket och att det är hyffsat varmt ute, skulle kunna funka.

Thyris sover nu och när hon vaknar bär det av till willys och stor handlar, Andreas har skrivit en mindre fin inköpslista och han är väldigt noga med att det prickas av när varje matvara är i vagnen så att inget glömms bort, allt ska med sa han och det är väl bara för mig att lyda antar jag haha....

jaha nähe om man skulle ta och lägga sig i soffan en stund innan stressen börjar, hinner nog skriva ett litet inlägg innan jag drar vidare, och då kanske det har glidit ner några glas vin så humorn kommer fram, men  det är bara kanske.

ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0