Kväller!

Nu har Thyra somnat, emil och mickis har dragit fram chipsen så nu ska jag svulla och vila i soffan. imorgon börjar jag på min inriktning, matematik i barnens värld heter den och det ska väl bli roligt antar jag, nya klasskompisar som jag måste lära känna hoppas det är trevliga människor som går där.

jag har astma och allergi och just nu är det lite problem med det där, kliar i hela halsen och har lite ansträngt att andas, det är jätte jobbigt, jag mår inte alls bra men i värsta fall blir det akutmedicinen och då blir det nog bättre hoppas jag. vill att andreaskommer hem men det dröjer, det är tur att mickis och emil är här annars hade jag inte vart så lugn som jag är nu. Thyra och emil har badat i skum nu ikväll så jag tog massa kort och tänkte att ni skulle få se några på min älskade lilltjej och bror. nu ska jag lägga mig i soffan och bara ta det lungt och hoppas på bättre tider.



        


                    

                                     



Det är ensam mamma söker, så jag måste kila, hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0