Nästa sängen...

Nu har jag tränat klart, det va lite sådär, 8 stycken nere på träningen och det kommer man inte långt på men vi klarade oss ganska bra och till och med tränar lasse var med idag. Träningen slutade däremot inte så bra för mig, magen gjorde en riktig kullerbytta,  så jag spenderade halva träningen på toa, mindre intressant men nu vet i alla fall alla lagmedlemmar vart jag höll hus haha osis. Men Andreas gjorde en kopp te till mig så nu har det lagt sig, så carro du behöver inte oroa dig vi kommer nog iväg till Junibacken haha!

jag vill gå och lägga mig, för imorgon ska jag, Andreas och Thyra som sagt till junibacken, det ska bli så kul. jag tror att det är jag som är mest spänd över det. Thyra fattar inte så mycket mer än att hon ska få se pippi, men kul ska det bli. Dom ska ha någon slags föreställning med pippi vid 12 och jag hoppas verkligen att Thyra håller sig vaken.
Det där underbara sagotåget är något jag också bara älskar, det kommer bli så mysigt. Jag älskar att få vara barn igen och Thyra drar verkligen fram den egenskapen vill jag lova, det ska bli kul och se vem som är värst jag, Andreas eller Thyra.
nähe, nu ska jag gå och mysa med Andreas i soffan, sen är det läggdags och Junibacken!!



Thyras älskade Pippi!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hade ni kul på Junibacken idag? :)

2008-10-30 @ 17:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0