Paus

Nu tar jag en paus från pluggandet. Men det går faktiskt bättre än vad jag trodde, har skrivit tre sidor än så länge fast man vet ju aldrig jag kanske skriver helt fel och får göra om hela arbetet, men så får man inte tänka...
Nu har jag tänkt att väcka Andreas och ta med han till duschen, han börjar ju jobba snart. Sen hinner jag plugga en stund till inanna jag hämtar Thyra och då får jag tusen ursäkter att inte plugga så fort hon är hemma. Jag och Thyra ska göra god pasta sallad och mysa massor, det är första dagen sen Andreas börja på sitt nya jobb som jag kommer vara helt själv hemma utan besök. Fast det är klart mamma kommer hit och passar Thyra medans jag tränar i kväll, men det räknas inte för då är inte jag hemma. Sen är det bara att plugga när jag kommer hem och sitta hela natten för det måte bli klart idag för imorgon har jag andra planer :)
Duschen nästa!

Kommentarer
Postat av: Cazzandra

kul och följa din blogg :)

ha de bästa, hälsa hem!



pussåkrams

2008-10-23 @ 19:10:03
URL: http://caazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0