Sliten....

Nu sitter jag hemma hos mamma och bosse helt utslagen efter matchen, vi vann med 6-3 men jag vet inte om matchen va den bästa jag sett men vi vann och det är huvudsaken, inga mål för mig inte heller några ass, så min poäng är kvar på två ynka, robin har väl massor efter dagens match, men jag va inte alls bra idag och då blir det heller inga mål, jobbigt.

Andreas är på personalfest och roar sig och jag blir serverad middag och hoppas på att mickis och emil följer med hem senare så jag slipper vara själv, jag orkar inte vara själv idag är helt slut, nackdelen med att andreas jobbar sent, jag får inte någon avlastning, jag vill leka med thyra, fixa mat, städa och tvätta och på det hinna plugga också. man känner verkligen att veckan har tagit, tack gode gud för innebandyn annars hade jag nog aldrig orkat. nu vill jag  bara äta godis och hyra film och umgås med min bror och mickis.

Men först är det middag som gäller så att jag får tillbaka mina krafter.

Kommentarer
Postat av: Johanna

robin har tio poäng nu, så kom igen sanna, ja håller på dig!

2008-10-26 @ 19:23:14
URL: http://www.metrobloggen.se/hannatesch
Postat av: Renée

Sanna 6-3 blev det väl??

2008-10-26 @ 20:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0