Snart dags för träning!

Så där nu har vi ätit middag, pappa, emil, mickis och robin har precis gått, så man kan säga att det är lugna gatan här nu. och alldeles strax ska johanna gå också. Andreas ligger och vilar lite men han går snart han med på träning.Thyra springer runt här hemma helt naken och en tandborste i munnen, hon gillar att borsta tänderna.
när andreas  kommer hem så är det dags för mig att träna, vill så gärna gå ner redan nu, jag har vart sugen enda sen söndags.

vår middag vi lagade vart jätte god, tänka sig att man skulle stöta på en kock så där, helt underbart och nu när han börjat jobba som kock igen så har han blivit ännu bättre i köket.  vi hjälptes åt alla förutom robin, alltid lika slö till och med thyra hjälper till på sitt egna lilla vis. gott vart det i alla fall!

Jag känner mig verkligen lycklig just nu, jag har allt jag någonsin kan önska, nu är nästa mål i livet att få ett syskon till  thyra men vi har sagt att vi ska vänta så att jag hinner gå ut skolan, sen är det ganska så mysigt att få njuta av thyra faktiskt. men jag önskar att jag kunde vara klar nu, så att vi kunde starta vårt liv som vi vill ha det :) men det kommer.



               


               


             


            


                                              

                                         Fasen vad jag älskar min familj!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0