Tidig morgon!

God morgon! thyra har vart vaken från kl 5 i morse, fast jag vägrade att gå upp så hon somnade om en liten stund men jag vaknade ganska fort igen när jag hörde henne ligga och prata för sig själv, hon är helt underbar man kan bara ligga och lyssna och skratt. Hon får vara hemma från dagis idag eftersom att både jag och andreas är lediga. kl 8 så började jag och thyra baka rulltårta, hon fick en egen bunke med smet i fast hon åt upp allt själv.  och sen har vi tittat på pippi långstrump hela morgonen, det är Thyras största intresse just nu, glo på pippi från att hon vaknar tills hon går till dagis och så fort vi kommer hem från dagis så är det pippi som gäller igen, hon tar efter så sjukt mycket också, hon har börjat klänga och hänga i allt, dansar som pippi, sjunga och vissla som pippi gör hon också, man kan säga att vi blivit experter på pippi i vår familj.
           

Min underbara tjej en vanlig morgon lika pigg som vanligt!

vi är fortfarande kvar hos mamma, ska sova här ikväll igen. så vi ska nog bara mysa ta det lungt och titta på pippi antar jag, ikväll är det innebandy träning igen både för mig och andreas, så e det.
nu ska jag ner och mysa med mina pärlor.


Kommentarer
Postat av: Ante Carlsson

Hej Sanna & Ante!



Ser att eran lill tjej har vuxit till sej :)

Under länken så finns min lilla kille på massa bilder, spännande att följa utvecklingen med dem små :)



ha det gräjt

Ante C

2008-10-16 @ 15:11:35
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0