Trött trött och åter trött....

okej det blir ingen skola för mig idag, mår fortfarande pyton och thyra är inte heller bra, vi har knappt sovit inatt, och klockan två vaknade jag av att en halv stor och jävligt klumpig kille snubbla rakt ner i sängen, han låg enbart med magen på sängen och resten utanför, jag försökte väcka honom så att han kunde lägga sig ordentligt men icke och thyra kräktes i samma veva till råga på allt.

när man vaknar då till ett rent och fint hem då blir dagen jättebra, men jag glömde ju att en full pojkvänn hade vart i  farten, alla kläder på golvet med rödvin på, en vit skjorta,jävla smartskafft. men vänta nu han har en väska också japp också den fylld med kläder också dom täckta av rödvin, det är visst en flaska som gått söndar. jaha han är ju inte det vassaste strået i stacken, men det är bara börja tvätta och så ska jag ringa läkarn. men hans straff är att han ska cykla ut till tammsvik om sisådär en timme, hahah jag njuter i smyg. näe så trött, trött och åter trött är vad man är just nu.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0