Välkommen till min nya blogg!

mitt första inlägg här, spänande.  då har jag också startat en blogg som mickis och andreas kan läsa för det är väl ungefär så många som är intresserade haha. är hemma hos min mamma nu, min lillebro och hans tjeje ska vara själva här tills på fredag så jag ,andreas och thyra får vara här så att dom inte blir rädda, mickis och andreas lagar tacos nu så snart ska man få äta lite god mat. ikväll har jag fysträning som antagligen kommer bli jobbigt som fan, men efter är det greys anatomi då kanske jag kan leta fram lite chips och vräka i mig vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: mickis

spännande inlägg! bra jobbat sannisen.. hihi jag kommer bli en trogen läsare iaf, de lovar jag haha. pussinuss

2008-10-15 @ 16:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0