Äntligen lite regn!

Kanske låter konstigt att jag vill att det ska regna, men sanningen är att jag tröttnat på sommaren lite och värmen. Jag vill ha höst med fina färger på löven och lite ruggigare väder, så att jag kan få ha mysiga stickade tröjor, mössa och vantar. Jag älskar hösten och vintern, egentligen älskar jag alla årstider i början som tex början av sommaren älskar jag men nu när det vart varmt ett tag och jag tröttnat på att ligga i solen längtar jag till hösten och då älskar jag hösten, sen börjar jag hata hösten och längta efter vinter osv.  Men nu vill jag ha höst och att skolan ska börja för jag längtar lite, bara två veckor kvar nu härligt.

Snart får jag åka hem till Andreas och Thyra,  jag vill att klockan ska gå lite snabbare vill hem nu och mysa lite. Jaha ska ta tag i det sista sen drar jag hem. Hej så länge
!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Hej Sanna ! Vad roligt att du var inne på min blogg :-) ni måste komma över någon dag och titta på nya köket ! Det kommer att bli så fint när det är klart !!! Dessutom är det så stort så hela familjen får gott om plats :-) KRAM Anna-Carin

2009-08-12 @ 09:18:47
URL: http://lifeathome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0