God morgon!

Idag fick jag åka bil till jobbet och det var så skönt att slippa sitta på tåg och buss. Jag kommer få åka bil hem också, då är jag hemma hos mina älsklingar tidigare. Nackdelen med att åka bil var ju att jag kom till jobbet halv åtta istället för tio över åtta så dagen kommer nog gå ganska så segt. Igår under jobbtimmarna gjorde jag inget annat än att surfa på internet och det kan vara väldigt jobbigt, tråkigt när man surfat så mycket att man inte längre kommer på några sidor att gå in på, så om någon har tips på roliga internetsidor så va inte rädd för att dela med er för jag lär behöva tips idag med. Det är fortfarande många som har semester här så det är tyst och inte alls många som ringer eller behöver hjälp med något så jag kommer sitta här i en vecka och ruttna bort. 

Igår när jag kom hem var maten klar och det va jättegott, när vi ätit klart gled vi hem till Stoffe och Maria, Andreas hjälpte Stoffe att flytta möbler, dem håller på att flytta så vi har vart där mycket och hjälpt till. Thyra och Linus leker och bråkar. Dem är så roliga Thyra coh Linus, när dem leker går det oftast jättebra och dem har hur kul som helst men nu har dem börjat bråka en del, ena stunde skrattar dem och busar, sen helt plötsligt  hör man hur någon skriker, antingen slår dem eller puttar varandra. Men det är ju bra att dem bråkar lite också, det som är så roligt är hur lätt dem släpper det efter, Någon av dem slår den andra båda gråter av förtvivlan en liten stund sen efter någon minut är allt bra igen och dem leker och busar igen. Tänk om det alltid var så lätt, att man bråkar lite och sen när man slagit till den ena och gråtit lite är allt bra igen. Man ska väl inte slåss överhuvudtaget och vi försöker lära henne det, men va lätt man har det när man är liten.

Tänkte att ni skulle få se hur stor min tjej har blivit så jag lägger ut lite bilder, hon har fått så långt hår nu så jag kan till och med få upp håret i en hästsvans, det är en väldigt lite hästsvans men gud så söt hon är i det :)







 
Så väldans fin tjej jag har, hon är underbar. Slutar aldrig prata, hon babblar på och är så duktig på det. Igår när vi satt och åt så säger hon så här - så här är det mammma, vi ska äta maten nu! hon skriker typ ut det, hon är så duktigt, härmar allt man säger och det är jag som brukar säga så här är det haha hon säger också va! till allt, om man frågar henne om hon är hungrig så säger hon bara va. Det är faktiskt lite jobbigt när hon säger det till allt. Hmm vad säger hon mer som är roligt, jo hon säger, - han är alldeles galen faktiskt, det skriker hon också rakt ut ofta.
Min lilla skrutt!!

Sen tänkte jag visa er hur mitt skrivbord på jobbet ser ut och hur jag ser ut idag.





Schnygging va, haha




Mina snygga dojjor som är köpt på barnavdelningen, Thyra har likadana i mindre storlek, lite roligt när vi båda har dem på oss.


Nä nu ska jag fortsätta "jobba", hoppas alla får en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Malin

http://nyheter24.se/noje/kandisar/?gclid=CIPY9O_km5kCFQiF3god1zFbCQ

2009-08-12 @ 20:05:54
URL: http://mauo.blogg.se/
Postat av: hanna g

hej sannapanna. kul läsning. duuu, jag undrar bara, vart är det nånstans du jobbar? kram

2009-08-31 @ 22:41:00
URL: http://hannatg.blogspot.com
Postat av: Sanna

Hej hanna :)jag har jobbat några veckor på ett kontorshotell, men nu när sommaren är över är jag tillbaka i skolan igen, kram

2009-09-01 @ 07:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0