Tillbaka.

God morgon, god morgon!
Tänkte att jag skulle börja skriva igen i den här bloggen nu när jag ska jobba en vecka. Mitt jobb är så lätt och kanske en aning långtråkigt, har inte så jättemycket att göra och vad är då bättre än att skriva lite i bloggen, inget! Så nu jävlar ska det skrivas, jag har precis druckit mitt morgon kaffe och till och med stoppat i mig en kaka, gud så hemskt kl 8 på morgonen men jag kan äta godis till frukost så en kaka är ingenting.  Jag ska jobba en vecka på samma jobb som  jag var på innan sommaren började, det är väldigt roligt med alla trevliga människor som jobbar här men sysslorna är inte många. Men jag står ut en vecka för sen har jag en veckas semester till innan skolan börjar.

Jag skriver mer sen ska fylla på kaffe och frukt nu, hoppas alla haft en bra sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0