Äntligen uppdatering

Sådär nu ska jag uppdatera lite, har helt glömt bort allt som har med bloggen att göra. Thyra har vart sjuk och jag har slitit med praktiken. Hmm vi kan börja med lördagen som vart väldigt lyckad, lagfesten och bowlingen, det slutade lite oturligt dock med hemgång kl tio i tron om att klockan var långt över tolv haha men jag skyller på isens ölspel som för övrigt bara borde spelas med öl och inte vin eller mosserande vin fy fan säger jag bara, nästa gång blir det vatten i glaset.

Resten av veckan har vart ganska så trevlig, Andreas och hans mamma fyllde år i måndags så i hade gäster hela dagen och han fick fina presenter. Thyra vart sjuk i söndags med 39 grader feber och det höll i sig tills på torsdagen så vi har trixat lite med det hela veckan. Men hon fick komma till läkarn tidgare och såret ser jätte bra ut och nu är det bara att låta det ta den tid som behövs. Mer än så har jag faktiskt inte att berätta om veckan. Jo jag gjorde isa lite glad i torsdags med ett litet blommsterbud på jobbet, fast hade väll tänkt att alla killar på hennes jobb skulle se när hon fick dom men ingen var i närheten, men hon vart glad och det är huvudsaken.

Idag har stoffe och maria vart här med deras son linus och ätit middag, thyra och linus leker och skrattar hela tiden. Nu är dom påväg hem och vi ska väll lägga oss snart, jag är väldigt trött vaknade fem imorse av någon konstig anledning, mådde sjukt illa men det hände liksom inget så jag åkte till praktiken i alla fall och tur var det för resten av dagen har jag mått bra. Imorgon är det 30 årsfest hos andreas syster, hennes kille magnus har fyllt 30 och då jäklar blir det fest. Först ska vi heja på  min lillebror emil när han spelar hockey och efter det åka till pappa där Thyra och vi ska övernatta imorgon och fixa oss. det ska bli jätte kul.

Och jag är så glad, fick min alla hjärtans dag present idag ( otippat) 2 dvdfilmer, high school musical 1 och 2. Jag vet att det är jag och alla 13åringar som gillar dom filmerna och andreas dårå men sån är jag. Blev väldigt glad i alla fall.

Men nu skriker sängen efter mig, sov gott!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Äntligen en uppdatering. ;) Snyggt mål igår!

2009-02-16 @ 08:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0