Det går så fort

Idag har jag och Andreas vart tillsammans i tre hela år. För tre år sedan började våra liv på riktigt, jag visste direkt vad jag ville. Allt började i sporthallen tack vare innebandy, hihi flört flört sen va det kört : ). Det är helt sjukt hur fort tiden går och jag älskar honom fortfarande lika mycket som då till och med mer än då!!! Det är så konstigt för ibland kan jag inte förstå att vi faktiskt lever ihop och har en underbar dotter tillsammans hur kan man ha sådan tur?!  Jag kan faktiskt inte vara lyckligare och jag är så glad för varje dag jag får vara med honom, vi har det riktigt bra vi två :) jag ska inte ljuga, det har vart tufft, riktigt tufft ibland men det som gör oss så bra är att vi alltid kommer ur det tillsammans vi ger aldrig upp och kommer nog aldrig göra så det blir nog han och jag, grå håriga och fullt med barn och barnbarn hahah.
 Det bästa är att vi har drömmar, massor av drömmar tillsammans som vi vill uppnå, vi har saker att se fram emot. Vi vill ha fler barn och bo i hus och så småning om gifta oss, även om det tar några år till men vi har i alla fall nått att se fram emot, allt är så härligt!!!  Tre år är länge och många många fler år ska det bli, mysigt!!!

Så grattis till oss.


Vår första sommar tillsammans 2006, två veckor efter kortet togs fick vi reda på att Thyra låg i min mage, härliga grejer :) 

Jag älskar dig så mycket Andreas, du är underbar!!!


Hoppas alla får en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till er, kram Mia

2009-02-01 @ 16:35:19
URL: http://www.metrobloggen.se/miaderdour
Postat av: Andreas

ÄLSKAR DEJ BEJB <3

2009-02-01 @ 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0