Det lyser ute

Jag tror inte att det kan vara finare väder ute, det är ljust och solen lyser så att energin i kroppen fylls på. Helt underbart kan det vara så att jag kanske kan bli lite piggare nu. Idag är jag hemma med Thyra, hennes lilla sår ser fortfarande inte bra ut eller så pass bra att jag ska våga överlåta det till dagispersonalen, men på onsdag ska hon någ kunna gå dit med plåster och allt, hoppas att plåstret får stanna kvar på kroppen bara man vet ju aldrig va små barn kan ta sig till.

Nu sitter jag hemma hos mamma, Thyra har precis somnat och jag skulle vilja lägga mig bredvid om nu spjälsängen kunde vara lite större men det är inte så troligt att den kommer bli det och om jag lägger mig nu är jag dötrött resten av dagen och det går inte. Har lekt en del med deras skit grymma kamera som jag är väldigt avundsjuk på, så fort jag kommer hit passar jag på att ta mängder med kort på mig och Thyra, hon gillar det inte så där jättemycket så det har hon väll inte fått från mig, jag har alltid älskat att stå framför kameran, sen är det en sak att man inte blir så fin på korten alla gånger men vad gör det. Av 20 kort så kanske jag blir bra på 2 och dom oddsen duger för mig och det är verkligen inte ett skämt.

Jag såg en väldigt bra film igår The holiday, jag har velat se den länge och vi har haft den på dvd hemma. En dag hade jag tänkt titta på den, men när jag sätter igång den så är filmen bränd med komentarspåret på så hela filmen igenom sitter dom och kommenterar allt vad som händer. Men jag tittade en ganska så lång bit in och läste då texten för att förstå vad som hände, jag hörde inte skådespelarnas röster men efter ett tag insåg jag att det inte gick och fick stänga av. Men nu äntligen har jag sett den och jag blev inte besviken den var riktigt bra. Tänkte därför hyra den på vägen hit men den var inte med på listan, tråkigt!!! Men jag måste se den igen så bra var den.



   



Några bilder


Hoppas alla får en bra dag.



Kommentarer
Postat av: mickis

ni e så fina så! jag älskar er :)

2009-02-04 @ 20:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0