Myskväll

Hallåja!! Just nu sitter jag i soffan med ost och kex, vattenmelon och pastasalladen från igår. Det är väldigt gott och jag bara trycker i mig, nått som jag är otroligt bra på, mumms! Men om Anna skipper skulle se mig nu gggaaa då hade hon puttat ut mig i spåret. Kollade på programet nyligen och jag blir lika orolig för min hälsa varje gång. Men jag vill tro att jag äter mer nyttiga saker än onyttiga, inte troligt men ändå :)

Jag har haft fullt upp i några dagar, har praktik just nu och gått upp tidigare än annars och lagt mig lika sent som vanligt och det går inte riktigt ihop. Thyra har vart på dagis en dag den här veckan, sen va det nått som börja spöka imorse hon var jätte hängig och kinkig, inte alls lika pigg som hon brukar vara så Andreas bestämde att hon fick vara hemma idag men två timmar senare var gammla goa Thyra framme igen och har busat med honom hela dagen tills jag kom hem.

Jag tog med mig Thyra till Andreas mamma idag när jag kom hem, där väntade Thyras kusin Wilma och så fort vi kom dit började dom leka och busa, dom triggar varandra lite och när Robin kom hem vart det ett jäklans drag, när han busar med dom, roligt. Cizzi kom också, vi försökte väll prata där men det är inte lätt att göra sig hörd när två små tjejor springer runt och skriker och busar med varandra och jagar katten. Det var jätte trevligt och vid sex fick jag stressa hem för att hinna till träningen som för övrigt blev inställd så jäkla tråkigt, precis när jag kom utanför dörren fick jag ett mess om att träningen var inställd.

Just det jag fick vara själv med ettorna idag, helt själv alltså haha det va jätte kul, det går inte alltid som man planerat och barn är smarta, dom ska testa en så fort läraren är utom synhåll haha men det var riktigt kul och gick bättre än förväntat, jag improviserade lite med bokstavsbingo och tänkte inte på att det är tre killar i klassen som tävlar i allt och när två av dom fick bingo och då gå ut på rast och den tredje fick vara kvar så tappa han sugen, så tips till mig själv är att alla får samma bokstäver på pappret nästa gång så att alla får bingo samtidigt haha men de var riktigt kul den stackars killen fick aldrig bingo usch dumma mig, får tänka lite mer nästa gång.

Nu ska jag fortsätta äta och titta på en film jag hyrt om tio minuter kommer Andreas.

Hoppas alla haft en bra dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0