Vilken lördag detta kommer bli!!

Hallåja! Det vart inget lekland igår, när vi kom fram visade det sig att det var stängt. Så vi tog vårt pick och pack till jakan i stället och käkade lunch på tastys och kollade lite affärer. Jag hittade Andreas present, en sjukt snygg jacka och anledningen till att jag kan skriva det i min blogg är för att han fick paketen igår ( han fyller år på måndag), varken han eller jag kan hålla oss när vi har handlat presenter till varandra. Vi öppnar alltid våra julklappar två eller en dag före julafton och minst några dagar före våra födelsedagar. Det är så vi gör och hur mycket vi än försöker så kan vi nte hålla oss. Det roligaste var för två år sedan när Andreas hade köpt förlovningsringar i julklapp till mig, jag hade inte en aning och han hetsa mig till att öppna paketet två dagar före julafton, alltså den 22 december, jag öppnade och vart överlycklig, men i ringarna står det den 24 december hahah men det är lite vår grej och jag kommer aldrig glöma hur vi förolvade oss, fast vi räknar åren efter julafton det är ju trotts allt det datum som står i min ring, men roligt är det och jag undrar om vi någonsin kommer öppna varandras paket den dagen dom ska öppnas.
Han är sjukt snygg i jackan så det var ett bra köp, och det är alltid lika kul att se honom öppna paket för han blir så generad när man tittar på honom.

Idag har jag lagfest, vi ska först bowla och efter det ska vi hem till en i laget och äta middag och köra singstar, kan det va så att lilla jag tar hem segern idag?? jag är nöjd så länge isa inet vinner det är den enda jag inte kan förlora mot. Blir det så kastar jag mickarna och drar hem. haha jag älskar min isa ändå om nu av någon händelse hon skulle vinna.
Men mer om det imorgon och bilder.

Hoppas kvällen blir bra!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR DEJ BEJBII . DU O THYRA E BÄST <3

2009-02-10 @ 21:25:51
Postat av: Carro

Uppdatering ;)

2009-02-13 @ 12:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0