Björn Gustavsson, godis & Andreas

Träningen gick inte så där jätte bra hostade ganska så mycket och det leder i sin tur till astma besvär kul? nej!!
Men nu sitter vi och tittar på Björn Gustavssons nya dvd som vi hyrt från telia så vi har den i tv:n i 20 timmar härligt, då kan jag och johanna se den imorgon kansk. Vi skrattar i alla fall väldigt mycket, han är sjukt rolig och otroligt lik Robert Gustavsson och honom gillar jag starkt, han är dessutom med lite. Så nu ska jag fortsätta kolla och skratta en massa, det behövs, både jag och Andreas behöver det. Thyra ligger och sover som en stock så snart hoppar vi ner i sängen och myser med henne.

Sov gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0