Det kunde inte vara finare väder ute

Jag är så trött som man kan vara idag, har vart en helg med väldigt lite sömn. Igår åkte jag hem till mamma och bosse så fort jag och Thyra var klara, sen åkte vi till ishallen för att titta på min lillebror Linus som va väldigt duktig i målet, är det inte konstigt att när det är väldigt kallt ute så är det faktiskt varmare att vara i ishallen än ute hmm konstigt. Jag fick mest sprinag runt med Thyra hon är mer intresserad av ismaskinen än hockeyn haha.

På kvällen igår blev det donken och mickis och emil kom en stund men andreas och emil gick ganska så snabbt till linus för att titta på hockey match på hans en aning större tv. Jag och mickis kolla på körslaget och åt min tiramisu. Just det jag gjorde om tiramisun igår och den vart så jävla god den här gången så nu är jag lycklig haha.  Och jag rös när eriks kör sjöng, killen som sjöng solo var jätte duktig, kollar på reprisen nu och rös lika mycket idag haha alla körer var bra för utom magnus men eriks var bäst.

Idag är Thyra med sin morfar på husdjursmässan så jag och andreas är solo idag, andreas är hos sin pappa och jobbar lite och jag ska iväg med mickis till stan för att byta min klänning jag fick av isa och carro i födelsedagspresent, dom var lite väl optimistiska om min storlek, eller jag kan ha den men en storlek större skulle nog vara lite bekvämare. Den fanns inte i kista och antagligen inte i stan heller så antingen får jag byta färg på den för den finns i blå också eller så får jag använda den och ha det lite obekvämt haha vi får se hur det blir vill ha den i rosa så jag hoppas att jag hittar den. det är väll det som sker idag skulle jag tro, snart ska jag springa till bussen men skriver senare.
Hoppas alla har en underbar dag i det kalla men fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0