För att vi tar hand om varandra.....

Vi kan börja med att Thyra vart hemma idag från dagis med lite feber, men hon har vart väldigt pigg dock väldigt arg på mig. Varje gång det skulle på kläder vart hon galen. Idag vaknade vi av andreas klocka kl halv nio fast jag kan inte påstå att jag sovit vidare mycket inatt, Thyra har buffat runt i sängen så man ligger och delar plats med andreas på mindre än en meter stor yta, mysigt? näe inte när man ska sova.

Vid tolv kom Emil och Mickis hit och åt kycklingsallad med mig, efter det bestämmde vi oss för att gå hem till min och Emils bror som bor några hus bort för att städa hans lilla etta. Vi har inte sagt nått till honom utan tänkte överaska honom lite. Linus är den mest upptagna människa och det är inte lätt att vara ungkar och upptagen, det blir inte så mycket städa av där inte. Så vi gick dit och gjorde kliniskt rent och finare har lägenheten inte vart sen han flytta in. Han har inte hört av sig än så frågan är om han ens märkt något eller om han helt enkelt inte kommit hem än, vem vet.

Thyra ligger och sover nu, äntligen innan kl nio, hon har somnat vid tio varje kväl sedan hon fick jullov. Så nu har jag och andreas lite mystid, skulle man kunna tro, om han bara hade hållt sig vaken vilket han inte gjorde och ligger därför bredvid henne och sover, kul!! Men det betyder att jag får sitta här i soffan och titta på lipstick jungel helt själv och det funkar ganska så bra för mig faktiskt. Hoppas alla haft en bra dag och sov gott!!

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0