Fortfarande sjuk!!

Har vart ganska så pigg idag så jag trodde att febern kanske skulle hålla sig borta men nu när jag kom hem så hade jag feber igen, trist jag har vart ledig i över två veckor och jg blir sjuk nu när jag måste vara pigg så jag kan skriva ett arbete och orka åka hela vägen in till stan för att gå på en lektion typiskt. Var också jävligt sugen på att träna nu också när vi äntligen börjar men det får vänta och som det ser ut nu så blir det ingen träning på torsdag heller.

Eftersom att jag kännt mig ganska så pigg så åkte vi till jakan för att lämna tillbaka min klänning sen tog vi tåget hem och gick förbi min lillebror Linus som bor en pytte liten bit från oss, Andreas och Linus spelade lite xbox, jag och Thyra snodde piggelin och Linus lärde mig spela lite gitarr så jag kan nu mera spela lite, har bestämmtmig för att lära mig lite eftersom att jag älskar att sjunga så vill jag kunna spela det låter ju så otroligt mycket bättre då. Linus bestämmde sig för typ några år sen att han skulle börja spela och han ha lärt sig allt själv och kan nu spela nästan vilken låt som helst. Varje gång vi ses så spelar han och jag sjunger, mysigt. 

Jag träffa Isa, Carro och isen också hemma hos Carros mamma, som sagt jag har gjort en hel del idag men har verkligen inte kännt mig så hängig. Jag och Thyra fika där och det va jätte trevligt. Sen bar det av till hallen för att heja lite på andreas när han träna och det va då jag började känna mig dålig igen, helt plötsligt mådde jag jätte dåligt igen. Mitt lag hade ´bara en målvakt så dom behövde andreas i mål så han stanna kvar och träna med mitt lag och jag gick hem med Thyra som nu liggeroch sover med feber, så vi har två sjuklingar i huset.
Nu ska jag dricka upp mitt te som Andreas gjort till mig och bara ligga i soffan och må dåligt.

Sov gott och hoppas ni haft en bra dag.

Just det Johanna jag lovar att bli frisk i tid till bebisens annkomst, oj oj oj va jag ska gosa och pussa på den lilla, och jag tror att han ploppar ut tidigare än beräknat. Så ska kurera mig nu. puss   


Kommentarer
Postat av: Johanna

låter bra det! inga sjuklingar här inte! :)

2009-01-08 @ 19:32:15
URL: http://www.metrobloggen.se/hannatesch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0