God morgon

Vi vaknade nyss, Thyra har helt vänt på sitt dygn så hon somnar betydligt mycket senare än innan jullovet och vaknar nästan halv nio varje morgon. Jag ska inte klaga men jag vet att det inte är så bra när hon börjar på dagis på måndag. Men vi har försökt lägga henne tidigare men hon sover ju middag så sent också allt har blivit flyttat till senare så det är ganska svårt. Men det kommer väl tillbaka efter några dagar på dagis skulle jag tro.

Hennes knöl/böld eller va det nu är, på halsen är fortfarande inte borta trotts att hon ätit medicin i tio dagar för det så nu är jag trött på vårdcentralen, dom bryr sig inte så värst mycket över våran oror utan dom tror att det är en böld, dom tror att lymfkörtel är svullen dom tror bara och har egentligen ingen aning och inga prover tar dom. Så vi ringde barnläkaren i kalhäll igår för att vi vill att den ska bort plus att det håller på att komma en till bakom. Vi har vart där förut när Thyra var några månader och hade en systa i munnen. Dom tog oss på stort allvar då känner man sig inte så dum som man gör när man går ner till vårdcentralen. Så nu hoppas vi på att den får försvina för en gång skull.

Senare kommer Cizzi och barnen då kanske vi går till lekparken eller så leker dom i Thyras stora rum, vi får se.

Nu ska vi börja göra oss i ordning för snart måste vi ka. Hoppas alla får en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0