Idag är det en lite bättre dag

Så där nu har jag lugnat ner mig lite efter gårdagen, jag är fortfarande orolig men har kommit fram till att det säkert inte är någon fara bara jag som tror det värsta hela tiden. Det är klrt att det inte är något. Så idag har jag inte tänkt på det så mycket och då är jag mycket gladar.

Vi har vart hos mamma idag och ätit pannkakor och god frukost.
Och vi har bestämt oss för ett hus vi ska hyra på öland en vecka i sommar och jag längtar så mycket. Jag verkligen älskar öland och Andreas har aldrig vart där och i sommar ska han få se det. Det är vi, mamma och bosse, emil, mickis och linus det ska bli så mysigt att få åka med familjen och när mamma och bose är med så kan jag och andreas få ha det lite mysigt också på tumanhand. Stugan ligger 50 meter från havet så jag hoppas verkligen att det gått bra. Hann inte få reda på svaret innan jag åkte hem. Det ska bli så mysigt!!!

Ikväll kommer Sandra och Tobbe på middag hos oss, jag hoppas att dom har med sig rapparkalja också som är ett av dom roligaste sällskaps spelen. Senare är det körslaget så det måste vi titta på. Thyra ligger oh sover nu, jag och andreas ligger i soffan och såsar, jag måste ta tag i Thyras rum det är saker över allt så mer skriver jag inte idag. Hoppas ni får en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0