Mys i soffan med ett glas mosserande vin och film.

Go kväll!!
Idag har vart en bra dag, den börjar med sov morgon och när jag vaknar får jag reda på att Thyras kusin nu är född och jag är så glad för deras skull, han är jätte fin. Så välkommen till världen Theodore. Nu längtar jag massor till jag får träffa honom och Johanna.

Min lillebror Linus kom förbi en stund i morse och titta på film med mig medans Thyras sussa i sin säng, det var trevligt och han höll på med massa korttrick haha. Mer än så har det faktiskt inte vart  idag, jag åkte upp med Thyra till karlssons för att ta med mig Andreas och Mickis hem, vi har lagat mat och cheescake som vi tryck i oss nu, så fort Andreas fått Thyra att sova ska vi öppna en flaska mosserande och fortsätta äta av ostbrickan och kakan, mysigare kan det inte bli. Hoppas lala haft en riktigt bra dag.










Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0